sobota, 23 maja 2015

Review 3.

I kolejna recenzja. Szkoda tylko, że nie robię ich na bieżąco. :/ Może kiedyś nadrobię (w co sama wątpię).


Recenzja Bodyline

Bodyline to japońska firma zajmująca się sprzedażą ubrań głównie w stylu lolita oraz kostiumów do cosplayu (http://pl.wikipedia.org/wiki/Cosplay). Niektóre z tych rzeczy jednak mogą być spokojnie używane do innych stylów, jak na przykład do mojego ulubionego czyli fairy kei.
Zamawiałam od nich już dwukrotnie, a obecnie czekam na trzecią przesyłkę, tak więc opiszę dotychczasowe.

Kontakt ze sprzedawcą.
Nie mogę niestety nic na ten temat powiedzieć, przynajmniej z własnego doświadczenia, ponieważ nie miałam jak narazie potrzeby kontaktu.
Słyszałam jednak, nawet ostatnio, niepochlebną opinię osoby, która czekała na paczkę, obserwowała numer przesyłki i paczka dotarła do kraju adresata, po czym bez próby doręczenia została odesłana do nadawcy. Adresat kontaktował się z firmą a ta tylko łamaną angielszczyzną odpisała, że to nie jest ich sprawa.

Przesyłka.
Zamówienie #1 złożone 18 stycznia b.r. - dotarło 26 stycznia czyli po 8 dniach.
Zamówienie #2 złożone 20 marca b.r. - dotarło 26 marca czyli po 6 dniach. :)
Zamówienie #3 złożone 14 maja – w trakcie pisania posta mija 8. dzień i nadal czekam (22 maja ok. 6:20 rano czasu polskiego zostało wysłane z Japonii).
We wszystkich przypadkach wybrałam darmową(!) dostawę.

Zamówienie #1
Zamówienie #2
 
Opakowanie.
Zamówienie #1 otrzymałam w kopercie bąbelkowej.

1. Spódnica-halka (tzw. pannier) w kolorze pastelowy żółty-zielony(?)-różowy.
Zdjęcie sklepowe ze strony bodyline.co.jp
Od dłuższego czasu marzyłam o tej spódniczce tylko zawsze bałam się zamawiać przez internet, a zwłaszcza zza granicy. Ale coś mnie tchnęło. Zaczęłam przygotowania. Założyłam paypala, po czym wybrałam drugą rzecz do zamówienia (tak w razie gdyby ta okazała się za mała czy coś), przesłałam pieniążki na swoje konto paypalowe i w końcu zamówiłam.
Może wydawać się to proste i szybkie jednak mnie zajęło pewien czas nim doszło do zapłaty. No ale udało się.
A teraz o samej spódniczce – byłaby świetna gdyby nie fakt, że jest dość krótka i mocno prześwitująca oraz mogłaby być o jeden rozmiar większa.

2. Spódnica-halka (tzw. pannier) w kolorze pastelowy róż.

Tak jak wyżej napisałam, wybrałam ją jako dodatkową rzecz, co by pierwszej nie było smutno podróżować samej. X'D
Praktycznie to samo co wyżej – krótka, prześwitująca ale pod względem rozmiaru nie mam zastrzeżeń, no może jedno – 4L jest duże, nawet jak na mnie. XDD Ale nie na tyle żeby miała mi spaść z tyłka czy coś.

Niestety nie miałam okazji ich jeszcze nosić ale planuję w niedalekiej przyszłości. Obiecuję, że nie przeleżą całego swojego życia w szafie. <3

Zamówienie #2 otrzymałam w kartonowym pudełku ze względu na rodzaj zamówienia.

1. Lolicie buty typu tea party w kolorze różowym.

O tego typu bucikach też marzyłam więc je sobie sprawiłam. Niestety ich też nie miałam okazji nosić więc nie umiem powiedzieć czy są wygodne. Ale ładne owszem. Również mam zamiar je ubrać, na pewną okazję, która będzie już naprawdę niedługo (if you know what i mean : D).

2. Zakolanówki w kolorze pastelowy niebieski z koronką.

Nie wiem w sumie po co je zamówiłam. Serio. Pamiętam jedynie, że wybrałam specjalnie zakolanówki co by były dłuższe bo i tak przy moich serdelkach są na wysokości podkolanówek. :'I
Nie jestem pewna czy wykorzystam je w najbliższym czasie ale byłoby dobrze gdyby tak się stało.

Na koniec jeszcze jedno zdjęcie:
Buty + zakolanówki

Dziękuję za uwagę.
Więcej następnym razem. :3

2 komentarze:

  1. Ja od dłuższego czasu czaje się na buty, ale jakoś nie mogę się zdecydować na model :D A tak z ciekawości, jak z rozmiarem obuwia?
    Podobają mi się spódnice. Szkoda, że tak mało na sobie pokazałaś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się czaiłam, zwłaszcza na ten model - http://www.bodyline.co.jp/bodyline/showProduct2.asp?id=6171&pageNumber=1&pageStop=stop_2&noSubType=N ale od dawna chyba nie mają mojego rozmiaru więc wzięłam z tych - http://www.bodyline.co.jp/bodyline/showProduct2.asp?id=6414&pageNumber=1&pageStop=stop_2&noSubType=N
      Co do rozmiaru - noszę 39/40 (zależy od firmy) i tu wybrałam 255.
      Najlepiej jest zmierzyć swoją stopę bo owy rozmiar odpowiada mniej więcej 255 mm długości. Nie jestem pewna czy tak to działa ale przymierzałam buciki i były w sam raz. :) Oby przy chodzeniu nie było inaczej. xD
      No trochę szkoda ale nie chciało mi się robić specjalnie zdjęć. XD"

      Usuń