piątek, 13 września 2013

Momomomonokuma!

Dziś będzie chyba totalny post o DR random bo od dwóch dni już nie byłam w Vicie.


Siedzę, raz to w łóżku na wifi w komórce, raz to na lapku. Trochę śpię, trochę jem i trochę w necie buszuję. Choć niekoniecznie można to tak nazwać, głównie poruszam się stale po tych samych stronach.
Jednak nie ma to jak zrobić coś innego, np. włączyć sobie ulubiony Soundtrack i słuchać na okrągło. ♥ Tak, ostatnio mnie wzięło i słucham OST-a z Dangan Ronpa. Muzyka nieco dziwna do słuchania ale przypomina mi te 30 godzin w grze. :3
Właśnie, próbowałam wczoraj namówić K. do zagrania ale cholera się nie dała. :P Mamy inne zainteresowania - stwierdziła.

Idąc dalej tropem DR, bardzo lubię pairing Naegiri. Dlatego też obserwuję na tumblrze pewien roleplay - osoby odgrywające są chyba wręcz stworzone do swoich postaci. :3 Jestem ciekawa kiedy i jak się skończy; mam ochotę wrzucić go tutaj, jak tylko będzie mieć jakiś koniec. Równocześnie piszą też inny rp ale nie jest tak fajny jak ten pierwszy.

I kolejna część wpisu... również związana z DR! Ah, to moje maniactwo. : D Które skończy się wraz z końcem anime, trolololol.
Widzieliście podpis pod obrazkiem w ostatniej notce? Tak! Pora na zdjęcia z moim kapturem Monokumy. :3 Co prawda odebrałam go już półtora tygodnia temu ale kto by specjalnie z tego powodu pisał notkę - wystarczy, że na FB się pochwaliłam wtedy.

Monokuma. <3

A tu Monokuma!Kyu z torebką Cupcake Corner. 
Jakieś ludzie wlazły w kadr. ;_;

Ojej, monotematyczny post, wybaczcie. TAK WYSZŁO, haha. ♥


Więcej następnym razem.

2 komentarze:

  1. Whaaaaaaaaaaaaaah <3 <3
    Ukradnę, słowo daję :D

    Swoją drogą - w końcu widzę Kyu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie widziałaś? To ja w innych postach nie dodawałam zdjęć...? *zastanawia się*

      Usuń