piątek, 28 sierpnia 2015

Shopping & Thrifting Haul 2

Witajcie ponownie. Jeśli czytaliście poprzedni post to zapewne wiecie o czym dziś będzie. A nawet jeśli nie czytaliście to i tak zapraszam do przeczytania dzisiejszego wpisu. ^^

Dziś znów moje zakupy, ciąg dalszy. Tym razem będą to zakupy z maja i początku czerwca, także mamy jeszcze duuużo do przerobienia. XD


1. Bluza Barbie
Pochodzi z Croppa, kupiłam posiadając kupon zniżkowy (polecam zapisanie się na ich newslettera) więc cena mnie nie bolała aż tak. Bardzo ją lubię, na chłodniejsze dni czy do biegania - idealna.

 
2. Pierścionki - kokardka i miś.
Kupione przypadkiem w sklepie z biżuterią SIX. Czasem wchodzę się rozejrzeć i akurat spodobały mi się wtedy te pierścionki. :)


3. Białe zakolanówki z koronką
Bodyline'owe zakolanówki. Do tej pory nosiłam je bodajże raz, do stylizacji ze strojem, który pokażę Wam jako następny.


4. Seifuku (japoński mundurek szkolny)
Również Bodyline. Nigdy nie sądziłam, że go kupię ale zrobiłam to z ciekawości, jak będę w nim wyglądać. Efekt był bardzo dobry choć miałam go na sobie tylko raz jednak myślę, że sama spódniczka może mi się przydać. :3


5. Kosmetyczka Little Twin Stars
Dowiedziałam się w internetach, że H&M będzie mieć kolekcję dla mangowców. Bardzo chciałam kupić koszulkę ze wzorem Little Twin Stars ale nigdy jej nie znalazłam w owym sklepie. Całe szczęście, że udało mi się kupić chociaż tą kosmetyczkę. Przechowuję w niej moje dodatki do fairy kei i żałuję, że nie kupiłam drugiej bo zaczyna brakować miejsca. XD

Dziękuję za uwagę.
Więcej następnym razem! :3

2 komentarze:

  1. Kurnia, chyba tylko ja nie mogłam trafić na żadną z tych rzeczy w h&m (no, tylko jakąś różową bluzę z napisem widziałam, no ale) :<
    Mundurek jest słodki, miałaś go chyba na jakimś konwencie, o ile dobrze pamiętam. Fajnie wygląda :3 Jeeeju, te pierścionki są przeurocze! Szkoda, że mam za grube paluchy do nich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, napisałam przecież, że nic nie znalazłam z ciuchów - jedynie tą kosmetyczkę. ;-;
      Tak, Magnificon 2015.
      Pierścionek z kokardką jest regulowany, z tego co kojarzę (musiałabym sprawdzić). A drugi jest rozmiaru L bodajże - też mam grube palce. Pamiętam jak kiedyś założyłam pierścionek w sklepie w rozmiarze M i później zdjąć go nie mogłam. XD

      Usuń