sobota, 29 sierpnia 2015

Shopping & Thrifting Haul 3

I kolejna część moich zakupowych przygód.


Dziś przerobimy zakupy z I poł. czerwca bo trochę tego było wtedy - wiecie, lato i te sprawy. :P


1. Plastry Hello Kitty
Jak widać pochodzą z H&M, z sekcji dziecięcej. Właściwie to wtedy po raz pierwszy poszłam tam sprawdzić co jestem w stanie kupić do moich stylizacji fairy kei w dziale dla dzieci. Okazało się wtedy, że można znaleźć u nich całkiem fajne rzeczy - dwie kolejne pozycje pochodzą stamtąd również.


2. Spinki do włosów
H&M dział dziecięcy. Na razie mało ich używałam, jedynie raz wpięłam je do grzywki do stylizacji fairy kei ale szybko zdjęłam bo mi się ciągle zsuwały. :'I


3. Pastelowy snapback z napisem Los Angeles
Tak, ta czapka również pochodzi z działu dziecięcego! Tak, również byłam w szoku, jak Wy teraz. :D
Bardzo go lubię zakładać, zwłaszcza do stylizacji fairy kei w wersji chłopięcej. :>


4. Bransoletki
A te pochodzą z ciucholandu. Była promocja tego dnia i kupiłam obie za jakieś 2-3 zł.


5. Pluszowy konik
Ciucholand. Kupiony na wyprzedaży za 2 zł. :> Bardzo polubiłam pluszowe maskotki i zaczęłam je trzymać na łóżku - mam ich już całe 5. :D Będzie kolekcja, oj będzie.♥


To tyle na dziś.

Dziękuję za uwagę.
Więcej następnym razem. ^^

1 komentarz:

  1. Koniiik! Też chcę takiego ;_;
    Już przerabiałam działy dziecięce. Raz, że więcej takich słodziaków, a dwa, że są znacznie tańsze niż na dziale damskim. A jeszcze jak się uda wbić w jakieś ubranko to już w ogóle jest się ustawionym :D
    Urocze te spinki, panda osom!

    OdpowiedzUsuń