niedziela, 31 lipca 2016

Cute/Fairy kei-able items in local stores

Ledwo napisałam poprzedni post a już produkuję kolejny.
Otóż naszła mnie myśl. Ostatnimi czasy coś mniej się zaopatruję w rzeczy w stylu fairy kei. Niestety jest spowodowane to jedną zasadą, która zawsze i wszędzie ma miejsce - za mało hajsu żeby wszystko kupić.
Chciałabym zatem zacząć się z Wami dzielić znaleziskami w sklepach, które znajdziemy w każdej większej galerii handlowej! Będą to właśnie różne ubrania/dodatki/akcesoria, które będą pasować do fairy kei a także te, które po prostu uznam za urocze. Zatem zaczynajmy!


Ostatnio odwiedziłam sklep, myślę, że dosyć znany. Mam już chyba kilka rzeczy z niego i zawsze kiedy tam trafię, znajduję coś fajnego dla siebie. Mowa o Sinsay.

Skarbonka: (od lewej) miś, świnka, żabka
Cena za szt.: 14,99 zł

Jest to pierwsza rzecz, na którą zwróciłam uwagę po wejściu do sklepu. Najbardziej urzekł mnie miś - aż sama go chyba sobie kupię. ;w;

od lewej: 
długopis ozdobny - 7,99 zł 
długopis ozdobny - 5,99 zł
zakładki samoprzylepne - 5,99 zł

Tych rzeczy akurat nie widziałam w sklepie stacjonarnym, jedynie przeglądając ich stronę ale sinsay jest jednym z tych sklepów, gdzie można kupować również online. Z tego zestawu podoba mi się najbardziej pierwszy długopis. :3
 
 Bluza z nadrukiem - 69,99 zł

Szara bluza z nadrukiem. Myślicie - nic ciekawego? Zdjęcie po prawej pokazuje, że zameczek można rozsunąć i ukazują nam się ząbki stworka! Mnie momentalnie przyszła na myśl TA postać. ;)
Bluza z raglowanym rękawem - 49,99 zł

Od razu skojarzyła mi się ze stylem spank!. Co prawda to bluza ale myślę, że na chłodniejsze dni będzie właśnie idealnie pasować do owego stylu. :)


I to narazie tyle. To taki przedsmak tego, co chciałabym robić co jakiś czas. Dajcie znać czy pomysł się Wam podoba i...
Do zobaczenia! :)

2 komentarze:

  1. Wczoraj byłam w sinsay i widziałam wszystkie te rzeczy + brązowy plastikowy kubek z Rilakkumą. Po tym byłam bardziej przekonana, że ten stworek to jednak musi być Totoro xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aa, teraz sobie przypominam, że był kubek ale pisałam to parę dni po wizycie w sklepie i kompletnie mi umknęło a na ich stronie nie widziałam go.
      Dzięki za komentarz. ;w;

      Usuń