poniedziałek, 20 maja 2013

My precious~ ♥

Oh, właśnie. Zdobycze z konwentu.
Zapomniałam o tym wczoraj wspomnieć.


Otóż jak już napisałam w poprzednim poście, stoiska mi się również nie podobały.
Jednak, pomimo to, kupiłam sobie kilka rzeczy - tyle, na ile pozwoliły mi, skromne jak na ten konwent, fundusze. Wszystkie rzeczy (a raczej prawie bo teraz się kapnęłam, że nie ma tam przypinki), które kupiłam a także ident + książeczka opisująca atrakcje + opaska na rękę znajdują się na tym zdjęciu:


Tak, licząc tą przypinkę, o której sobie zapomniałam, kupiłam dokładnie pięć rzeczy:
  • nowe Pocky Mousse - Podwójna Czekolada, czy jakoś tak,
  • broszkę Panda (wiem, że mogłam sobie sama taką zrobić ale sam pomysł mi się spodobał, więc może w przyszłości zrobię coś podobnego XD)
  • maskotkę  "Kurzyk" -> to czarne coś z oczami i gwiazdkami (j.w.)
  • magazyn Kyaa, który właściwie wygrałam w loterii - jednak co to za wygrana jeśli zapłaciłam za los 9 zł czyli równowartość tego magazynu ;_;
  • przypinka z Magi
To by było na tyle.

PS. Chciałabym też w tym poście pozdrowić pewne osoby, które spotkałam na konwencie. c:
Dzięki Wam za wszystko. ♥

Więcej następnym razem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz