wtorek, 5 marca 2013

Shopping time.

Jakiś czas temu jeszcze, moja mama się martwiła, że jej dziecko nigdzie nie wychodzi i nie interesuje się tym, co osoby w jej wieku. Pamiętam taką rozmowę, gdzie mama wymieniła, chociażby chodzenie do galerii (nie sztuki, oj nie xD) i kupowanie ciuchów czy też butów.



Trochę wyprzedziła wydarzenia, jako że ostatnio strasznie mnie ciągnie na takie zakupy.
Lecz to normalne już w tym przypadku - mamy przedwiośnie, pierwsze oznaki wiosny, choć prognozy pogody mówią o powrocie zimna w najbliższym czasie. Ja jednak wykorzystałam już kilka okazji do pochodzenia po sklepach i kupienia sobie czegoś lżejszego (albo i nie).

Jednym z moich pierwszych wiosennych zakupów, był sweter z wyprzedaży:

Bardzo przepraszam za jakość, zrobiłam na szybko by pokazać innej osobie. Przy lepszym oświetleniu postaram się poprawić.

Strasznie mi się podobał, był też ostatni w tym kolorze. Szkoda mi tylko, że niektórzy uważają go za brzydki i babciowaty. Miałam już kiedyś taką sytuację, przez co zwróciłam zakupioną rzecz. Tym razem jednak nie dam się przekonać - przecież to ma się mnie podobać.

Kupiłam też kilka innych rzeczy ale z pewnych względów nie pokażę ich. Może innym razem.


Jednak zastanawiam się nad kupnem butów. Oto obecne możliwości.





Osobiście kupiłabym wszystkie. xD A tak szczerze - na teraz buty ze zdjęcia 1. lub 2., a później jakoś te z ostatniego. Lordsy mi się najmniej podobają ale mogłabym też mieć. A wam któreś z tych przypadły do gustu? :3


Na koniec, japanese fashion time. :3

http://www.japanesestreets.com/photoblog/2286/harajuku-tokyo-number406-6dokidoki-kikuya-claires-momo
Wiem, ta stylizacja może przerażać ale polubiłam oglądać takie barwne postacie. <3

http://www.japanesestreets.com/photoblog/2287/miho-misa

Więcej następnym razem.
Mata ne~ (^_^)/

1 komentarz: