niedziela, 20 stycznia 2013

Aww, man.

Czekaj cały miesiąc na nowy rozdział ulubionej mangi. Niecierpliw się, gdy nie widać w zapowiedzianym terminie raw chaptera. A gdy już pojawi się informacja, dlaczego się spóźnił, dowiedz się przy tym, że to historia poboczna. ; _ ; I w pi*du całe wyczekiwanie, czekaj od nowa (jakbym nie robiła tego i tak po normalnym rozdziale XDD).
MochiJun, chcesz nas zabić tą niepewnością? : D



Co do tych anime, które kiedyś wymieniłam...

Savanna Game - nie oglądam bo po prostu tego nie wydali. XD Dalej tkwi na mojej liście Plan to Watch ale podobno zrezygnowano z jego realizacji już jakiś czas temu.

Ai Mai Mi - zaczęłam i jestem na bieżąco. Po*ebane w *uj, nic z tego nie rozumiem ale śmieję się i tak. XD Najlepszy do tej pory był 2 odcinek, nie wiem czemu, rozśmieszył mnie żart z majonezem. Co to miało być w ogóle. XD

Senran Kagura - nie oglądam. Chyba już wyszło z tego co mi wiadomo ale na razie nie zamierzam oglądać.

Cuticle Detective Inaba - to jest... dość specyficzna komedia, opowiadałam o niej koleżance ale nie chce mi się wszystkiego powtarzać. XD; Powiem tylko, że po 3. odcinku jestem bardzo zadowolona z nowej postaci, która ma na imię jak mój pies. :3

Amnesia - cóż, nie jestem zbyt obeznana w reverse haremówkach ale na początek wydaje się lepsze niż takie Arcana Famiglia. Choć jakoś mnie razi dobór ubioru postaci, co wcześniej mi się nie zdarzało. A ta róża z włosów u głównej bohaterki - świetna! Ciekawe czy były już jej cosplaye.

Yama no Susume - o tym też rozmawiałam z koleżanką dlatego nie napiszę zbyt dużo. To i tak byłoby niemożliwe, anime jest 3-minutówką. Wyprawa w góry, juhu (bez entuzjazmu XD). Ale podoba mi się.


Z nowości, o których nie wspomniałam, że mam zamiar oglądać, a zaczęłam (dzięki obejrzeniu zapowiedzi nowego sezonu przez Shuntosu):

Kotoura-san - dziewczynka, która urodziła się z mocą czytania w myślach. Po wstępie w pierwszym odcinku, który opowiada historię jej dotychczasowego życia, spotyka w nowej klasie dziwnego chłopaka. Jak Kotoura poradzi sobie z nim i jego zboczonymi myślami, w których sama też się pojawia?!
Może dziwnie to zabrzmiało z mojego opisu ale myślę (XD), że warto to obejrzeć.


Nadrabiając dziś przeglądanie TokyoFashion, widziałam coś, co przykuło moją uwagę. Nie będę się dzielić wszystkimi ładnymi stylizacjami, bo trochę tego było ale to jest mega:

http://tokyofashion.com/harajuku-pink-braids-himitsu-kessya-hello-kitty/
Jej włosy są... cudowne. *_* Bardzo mi się podobają, nie tylko ze względu na kolor ale te warkocze! Ja chcę takie! K*rwa, od dziś zapuszczam. XDD


A tak poza anime i Japonią - przestałam grać w RO2. Ostatni raz weszłam do gry chyba we wtorek... T_T

Więcej następnym razem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz