wtorek, 1 stycznia 2013

Cooking part 7 - Happy New Year~

Witam was wszystkich w 2013 roku. :)

 

No, mówiłam wczoraj, że dodam zdjęcia z moich przekąsek a jeśli nie, to zrobię to w następnej notce czyli tu... Jest jeden problem. A nawet 3. Nie zrobiłam zdjęcia z żadnej przygotowanych przeze mnie wczoraj rzeczy! Chociaż jest jeszcze szansa, idę obfotografuję to, co zostało... XDD



*chwilę później*

Ok, coś tam się udało zrobić, haha.

Mój sylwester zaczął się od przyjścia jednej z koleżanek. Dość mocno obładowana, kupnymi przekąskami, które nie ograniczyły się do chipsów i napojów, taszczyła także grę, o której wspomnę później. A co najważniejsze dla mnie - przyniosła ciekawy składnik jednej z moich potraw sylwestrowych:


Ktoś poznaje? Tak, to sos Worcester(shire). Poprosiłam ją o kupienie go dla mnie, gdyż nie miałam już zbytnio wyjścia - w Carrefourze nie ma, w małych sklepach osiedlowych tym bardziej. Niby wspominałam o sklepie z żywnością ekologiczną, który jest sobie od kilku miesięcy w mojej okolicy ale niestety - zamknięty do 3 stycznia. Przeczytałam jednak na jakimś forum (dzięki pomocy wujka Google :P), że najwięcej ludzi spotkało go w Tesco na Kapelance (reklama, reklama xDD). Koleżanka ma mieszka niedaleko, więc dobrym pomysłem było spróbować, jak widać na załączonym wyżej obrazku. Bardzo jestem jej wdzięczna, że go odszukała w odmętach sklepu, gdzie podobno było tych sosów całe mnóstwo.

Przykro mi natomiast ale nie jestem w stanie pozyskać już zdjęcia zupy (została zjedzona XD) a także nie wypada mi dać zdjęcia kurczaka, który wygląda na nim wręcz odpychająco. :<< Zachęcę was choć do spróbowania tych dań, może na inną okazję uda wam się je przyrządzić. ;3 Ostrzegam jednak, zupa była dość ostra, mimo braku chilli (reszta przypraw dodana). Z drugiej strony kurczak, będący na słodko.


SKARBIEC KULINARNY: Zupa Tajska Kokosowo-Imbirowa Z Kurczakiem: Opis : Zupa wbrew moim obawom związanym z mlekiem kokosowym, bardzo przypadła mi kiedyś do gust...

SKARBIEC KULINARNY: Kurczak Imbirowo-Miodowo-Śliwkowy Z Sosem: Opis : Kurczak nie musi uchodzić za mięso pospolite i nieefektowne, a na dowód tego proponuje Wam następny przepis na pysznego ...

Wykorzystałam z tej strony także następujący przepis:

SKARBIEC KULINARNY: Trifle Truskawkowe: Opis : Już kiedyś robiłam wariację na temat angielskiego deseru Trifle ( Deser Budyniowo-Galaretkowy Z Bitą Śmietaną ) i by...


Nie ma chyba co więcej komentować, zwłaszcza, że w przepisie wszystko już podane. :)

Na koniec tych kulinarnych zmagań Kyu.

Zrobiłam dziś rano jeszcze, na śniadanie, używając (w końcu!) moich nowych kokilek:


Jajka w kokilkach. Inspirowałam się tym przepisem:

Dymiąca patelnia: Jajka w kokilkach: Budzę się zwykle o tej samej porze. Siłą przyzwyczajenia albo perswazji. Wystarczą długie wibrysy i łaskoczące futro. Ciężkie, depczące prze...

...Robiąc własną wersję ze zwykłą szynką i świeżymi pomidorami. Pominęłam całkowicie pieczarki i szalotkę bo po prostu ich nie miałam. Niestety też nie miałam na stanie sera w kawałku, co by go zetrzeć więc porwałam plasterkowany na kawałki, co mogło wpłynąć na zapiekanie. Dobre było ale jedno jajko na łebka na śniadanie to dość mało. Nawet patrząc na te garnuszki, widać, że aż proszą się by nałożyć do nich więcej składników!

Więcej następnym razem.

Ah, zapomniałam powiedzieć o grze... No cóż, niestety. :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz