sobota, 5 stycznia 2013

Being a nolife. 2

Oh, wczoraj posta nie było. To chyba z wrażenia bo gram w tą dwójkę Ragnaroka jak popierdolona.


Wczoraj właściwie cały dzień. Dziś piszę tą wiadomość, gdyż właśnie rozpoczęła się przerwa techniczna, która potrwa do 3 w nocy, naszego czasu. x__x Ale gra okazuje się być bardzo fajna; dalej nas nie zbanowali (xD) - prawdopodobnie dlatego, że serwer, na którym gramy, ma w tytule dopiskę "ALL", natomiast drugi - "SIG/MLY", czy jakoś tak. Jednak śmialiśmy się (ja i moja gildia), że może teraz będą banować te IP, o czym była mowa przed grą. Chociaż wszystko jest możliwe, przekonamy się później.
Mam jednak nadzieję wrócić znowu do gry po tej przerwie, expienie pochłonęło mnie strasznie. *U* Żałuję, że jeszcze nie zrobiłam ani jednego screena z moją postacią ale nadrobię to. Gram (słabą) archerką. Po tych 3 dniach mam ledwo 15 poziom, gdzie moi znajomi już dawno 20 czy 25... Pewnie dlatego, że chodzę na questy sama. T_T No cóż.


Dziś znów zrobiłam coś ciekawego do jedzenia ale nie chce mi się robić zdjęcia. XD; Podam tylko linka do oryginału:


Tomek gotuje: Ciasto daktylowe z sosem krówkowym: Przepis na ten deser pochodzi z Masterchef Australia. Właściwie jest mieszanką tego przepisu z ich strony internetowej i przepisu, który...

Ciasto wyszło całkiem dobre (chyba) ale zostało przyćmione przez sos, który był okropnie słodki... Aż zbiera się innym na mdłości - a ja dałam radę wciupać 2 porcje z tym sosem. XDD Choć już po tej drugiej to też zaczęłam się czuć dziwnie. :<<

Na koniec jeszcze 2 dziewczyny z Japanese Streets, które przeglądałam wczoraj.

http://www.japanesestreets.com/photoblog/2202/shibuya-tokyo-number-406-concert+goods-bodyline
Bardzo mi się podoba jej ubranko. ♥ Buty już wielokrotnie widziałam i trochę mi się znudziły... Ciekawej by wyglądały takie też wiązane ale płaskie. : D

http://www.japanesestreets.com/photoblog/2199/shibuya-tokyo-zest-merrygoround-honeys-kutsu-no-daisha
Po prostu cudna. :3

Wiecie? To chyba rekordowy czas, w którym napisałam posta - pół godziny. XDD
Więcej następnym razem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz