środa, 2 stycznia 2013

The second day of the year.

Wracamy do normalnego życia, eh?
A wczoraj było takie piękne słońce, dające wrażenie ciepła i wiosny w zimie. Dziś już szaro buro i kolejny, nudny dzień. Chociaż może będzie ciekawszy po południu, w końcu otwierają serwery RO2. Bardzo się cieszę na możliwość zobaczenia realiów tej gry. : ) Oby tylko nie okazała się płatna, hahaha!


Na początek - bo nie mam co więcej pisać po tak krótkim czasie od ostatniego posta - przedstawię osoby (a raczej ich stroje), które podobały mi się z dzisiejszego przeglądania stron o japońskiej modzie. : D

http://www.japanesestreets.com/photoblog/2192/akane-odajima
Podoba mi się, zwłaszcza ze względu na buty. Pomyślałam też, że mogłabym w podobny sposób wyeksponować moje skarpetki z misiami. XDD Problem tylko - nie mam na tyle chudych nóżek by móc się z nimi tak pokazywać (choć robię to czasem ale czarny chyba wyszczupla, nie? :<<).

http://www.japanesestreets.com/photoblog/2193/shibuya-tokyo-shima-levis-forever21-cheek
Po prostu śliczna. Taka mała, chudziutka. Znów ładne buty a do tego (często widziane) skarpetki z falbankami. Lecz mówię wam, tak to sama bym się ubrała, może tylko dłuższą spódnicę bym włożyła. ♥♥♥
Aż mnie zainspirowało to oglądanie do przeglądnięcia allegro, które kiedyś codziennie odwiedzałam żeby się napatrzeć na ciekawe ubranka. XDD

Więcej następnym razem.
:3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz