środa, 26 grudnia 2012

Next random shit.

Tego, no... wróciłam z kina.
Razem z moją żonką, byłyśmy na Supermarket. Dość dziwny film ale czyż nie takie są w większości polskie produkcje? Zawsze mi się wydawało, że nie przedstawiają one świata zbyt realistycznie. I chyba tak zostawię ten temat bo nie lubię/nie umiem rozmawiać o filmach/serialach/itp. >_>

Po powrocie obejrzałam też ostatni odcinek SAO. <spoiler>Strasznie mi się podobało, jak pokazali scenę, gdzie Sugou atakuje Kirito. Już od poprzedniego tygodnia nie mogłam się tego doczekać. :3 Trochę mało krwi ale może być. XD </spoiler> Już teraz czekam na ekranizację kolejnych arców light novel. Wg mnie powinni zrobić jedną serię z GGO i Mother's Rosario + historie poboczne w ALO. Później znów jakaś przerwa i Alicization, które ma być jeszcze długie w LN ale może akurat się skończy za nim zakończy się GGO. Oh, jakie plany dla twórców anime; zaraz do nich dzwonię z moją propozycją! XD

Z ciekawości poszukałam sobie tabeli z już zaczynającego się sezonu anime. Zazwyczaj szukam czegoś dla siebie patrząc najpierw na tytuł i art jednocześnie. Jeśli widzę, że tytuł to kontynuacja, czegoś co nie oglądałam wcześniej - odrzucam. Jeśli to coś nowego - patrzę na art. Później czytam opis. Korzystając z takiego schematu, spodobały mi się tutaj: Savanna Game, Ai Mai Mi, Senran Kagura (ale tylko trochę), Cuticle Detective Inaba, Amnesia, Yama no Susume.

Więcej następnym razem.

Zapomniałam to opublikować na kompie.;;;

1 komentarz:

  1. @@ moim zdaniem SAO mialo lipny koniec :P tyle walki o nią, a w ostatnich minutach gdzie są wszyscy i w ogole to jej nie ma! pff no i ta czesc gdzie ona uwieziona tez mi sie nie podobala :P

    OdpowiedzUsuń