czwartek, 20 grudnia 2012

Sewing.

Ten post chciałabym poświęcić moim dotychczasowym robótkom ręcznym. Niestety, jestem leniwa, tak więc większość tekstu skopiuję z forum, na którym założyłam temat o tym:


*Pierwszą skończoną pracą było serce z napisem. Nie posiadam zdjęcia gdyż zapomniałam zrobić a serduszko dałam koleżance. D:*

Moja druga skończona praca , wzorowana na tym, co widać na pulpicie.

Pączuś z dziurką, dla koleżanki. Także wzorowany. :<<

Portmonetka-panda. Tu tylko się wspomagałam tutorialem na inną portmonetkę z zamkiem. Niestety leży wciąż nieskończona. :P

Powyższe prace to filc + oczywiście nici (najzwyklejsze, znalezione w domu XD) + dodatki.

Plus post (na tym samym forum) kilka dni później:

Etui już skończone od wczoraj, dzisiaj tylko doszywałam łapki. Na planie były ale właściwie nie miałam pomysłu po co/i jak miałabym je przyszyć. Szukając informacji natknęłam się na pomysł jak można to zrobić i są. :)
Wiem, że trochę krzywo wyszło (warstwy się przesunęły w trakcie szycia) ale to moje pierwsze etui i do tego zrobione amatorsko + na użytek własny.

 Przód

Tył

Jak wykorzystam łapki :3

To by było na tyle, jeśli chodzi o szycie.
Więcej następnym razem.

バイバイ (^_^)

EDIT 21.12.12 9:14 Zamieniłam linki na zdjęcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz